Ashnikko – No Brainer Lyrics Download LRC x PDF File

No Brainer Lyrics Download is an English song sung by Ashnikko. You can download Ashnikko’s No Brainer song Lyrics in PDF and LRC File here.

Ashnikko No Brainer Song Lyrics PDF Download:

 

LRC File Download (*.lrc) [length:02:46.40]

 

No Brainer LRC Format
[ti:No Brainer] [ar:Ashnikko] [lang:English] [length:02:46.40] [by:Jun] [re:www.rclyricsband.com] [ve:v0.0.5] [00:00.00] [00:00.23]Ugh, yeah Ugh, yeah
[00:14.96]This is it, this is all you ever wanted
[00:18.03]This is all because you want to say you done it
[00:21.49]Now you mixing with the greatest, laughing ha-ha-ha-ha-ha
[00:24.83]Now you’re laced with all the ladies now it’s na-ah-ah-ah-not
[00:28.02]He’s a ride or die, I’ll ride his face forever
[00:31.21]Flip me over I like all types of pressure
[00:34.69]Tippy toppy, tip me over now its oh my, oh my god
[00:38.14]Future brighter like it’s solar now it’s always summertime
[00:42.66]Tell me what you need Tell it to my manager, he’ll tell you pay a fee
[00:47.35]Ooh, I fuck it up, I can’t wait for you to see
[00:50.32]You said your girlfriend wanna marry you But now she’s here with me
[00:54.20]I say it’s a no brainer now Now I’m in this bitch, vibrator now
[01:00.75]Now I’m making waves and craters now Tell me, tell me who’s gonna restrain me now?
[01:07.39]I say it’s a no brainer now Now I’m in this bitch vibrator now
[01:14.03]Now I’m making waves and craters now Tell me, tell me who’s gonna restrain me now?
[01:20.67]Who’s who, who’s made it, who’s nameless
[01:23.76]You’re still taught the same shit, talking out your anus
[01:26.79]You big head you’re brainless You skidmarks, I’m stainless
[01:30.40]I’m fresh out of patience, I’m sick of all the sameness
[01:34.65]I’m not in your circle, baby I’m hot like a thermal baby
[01:41.03]And I’m a controversial lady I’m popping like a kernel lately
[01:48.73]Tell me what you need Tell it to my manager, he’ll tell you pay a fee
[01:53.78]Ooh, I fuck it up, I can’t wait for you to see
[01:56.66]You said your girlfriend wanna marry you But now she’s here with me
[02:00.28]I say it’s a no brainer now Now I’m in this bitch, vibrator now
[02:06.92]Now I’m making waves and craters now Tell me, tell me who’s gonna restrain me now?
[02:13.56]I say it’s a no brainer now Now I’m in this bitch vibrator now
[02:20.20]Now I’m making waves and craters now Tell me, tell me who’s gonna restrain me now?
[02:27.37]Ugh, yeah Ugh, yeah
[02:41.36]Source: RCLYRICSBAND.COM

You May Also Like:

Our Lyrics Synchronize is 100% Perfect For That Allotted Length. Downloading Music Subtitles (*.LRC) Means That You Promise And Agree That You Will Use The Subtitles Only For Your Own Personal, Non-Commercial Use And That You Will Not Redistribute Or Upload Them On The Internet Without Permission. Thank You.