HomeRequest LRCMobile Application
×

HomeRequest LRCLRC MakerLRC OpenerKorean to Romanized ConverterSRT to LRC ConverterMobile ApplicationWhat is LRC & How to Make it?How to Download LRC file?How to Add Lyrics In Music Players?How to Open LRC file?

Disrespectful Lyrics Download by 21 Savage, Offset, Metro Boomin - Read, Copy & Download LRC or PDF file

Read, Copy, Download Simple Lyrics LRC file which is music subtitles of Disrespectful is a English song from the album "Without Warning" and this song is sung by 21 Savage, Offset, Metro Boomin. This synchronized LRC file is created by our stuff using our free tool "LRC Maker" and our provided LRC files are only for the official length of the songs like this song's duration is [02:40.32]. You can also download lyrics here in PDF (.pdf) format.

Song Information
TitleDisrespectful
Singer/'s21 Savage, Offset, Metro Boomin
AlbumWithout Warning
Category21 Savage
LanguageEnglish
Length02:40.32
CreatorJun (LRC Software)
Published2023-10-18 19:59:18
rclyricsband social share button

21 Savage, Offset, Metro Boomin - Disrespectful Lyrics

[ti:Disrespectful]
[ar:21 Savage, Offset, Metro Boomin]
[al:Without Warning]
[lang:English]
[length:02:40.32]
[by:Jun]
[re:www.rclyricsband.com]
[ve:v0.0.5]
[00:00.00]
[00:03.11]I'm a gangbangin', chain swangin', chopper toned Zone 6 nigga (Hey)
[00:07.20]Pyrex whipper (Pyrex)
[00:08.61]Louis V slippers, Saint Laurent pistol (Ey)
[00:11.47]Gucci on my pickle, nut right on her nipple (Ugh)
[00:14.56]Young nigga with them M's (Young Nigga), I get disrespectful (Hey)
[00:17.50]Treat y'all all the same (Yah), none of y'all bitches ain't special (Nah)
[00:20.69]Keep your mouth closed, little bitch I might bless you (Shh, shh
[00:23.83]Shhh)
[00:24.60]If Young Metro don't trust you I'm gon' shoot you
[00:26.84]Bentayga with the backseat table (Yah Yah)
[00:30.17]Ain't no limit on the debit, I got paper (Yah Yah)
[00:33.14]Don't be calling me a brother, you a hater
[00:36.18]Got new stones on my neck, nigga flooded out
[00:39.14]Hurricane Irma on my neck, nigga, flooded out
[00:42.20]Hurricane Harvey on my wrist, shit, flooded out
[00:45.18]Nigga flooded out, VVS' flooded out
[00:48.22]Hit the booty club, nigga, and we flooded out
[00:51.22]Take a project bitch, and get her flooded out
[00:54.40]You can build a bear, fuck it, I'm finna build a thot
[00:57.51]Ice on a nigga nice lights out
[01:00.51]Nigga bad, back on, finna put a pipe out
[01:03.40]Got that fire with the dig, nigga, right now
[01:06.52]Ass was flat in middle school, but it bright now
[01:09.47]I was robbing but I'm fucking with the mic now
[01:12.34]I done growed up, nigga
[01:13.78]I done sold dust, nigga
[01:15.20]Carbon 1 5 turn ya to a cold cut, nigga
[01:18.90]Say you wanna pint, I'm flexing with the Robituss, nigga
[01:21.13]Put a bomb in my package, they done blowed up, nigga
[01:24.18]I'm a north side nigga
[01:25.87]I don't switch sides, nigga (Nah)
[01:27.39]Got that .45, nigga (Bam)
[01:28.95]I'm a certified nigga (Hey)
[01:30.53]Had the skeleton, 41 (Skelly)
[01:32.22]That's a big size difference
[01:33.57]Richard Mille, one-on-one
[01:35.28]That was a wise investment
[01:36.77]We always going private (Private)
[01:38.26]Always getting a profit (Bag)
[01:39.94]Look at this glass I'm cracking
[01:41.36]Told her go down, get sloppy (Ooh)
[01:42.78]Big on big, don't size it
[01:44.42]Birds that sting like the islands (Brrrr)
[01:45.90]I had to find some privacy
[01:47.37]I filed 'em up like diamonds (Brr Brr)
[01:48.97]Check out my record (Yeah)
[01:50.53]10k for the chrome, hot bezel (Yeah Yeah)
[01:52.40]I got a thing on my bezel (Yeah)
[01:53.45]I'm drinking codeine for breakfast (Hoo Hoo)
[01:55.18]I get you whacked, I don't even call
[01:57.10]I don't even text
[01:58.10](I get you whacked)
[01:58.84]You know I'ma dog
[01:59.57]You know I'ma handle it when I got pressure (Hrrr)
[02:01.23]I'm fucking your broad, I tell her to shut up, I give her no extras (smash)
[02:04.23]No trespassing, nothing is get
[02:06.11]You not on the guest list (No)
[02:07.58]I don't do beef with a peasant
[02:09.18]They too quick to tell it (12)
[02:10.99]Fuck all them niggas they jealous
[02:12.42]Fuck it we bigger than Elvis
[02:13.60]I'm a gangbanging, chain swanging, chopper toned Zone 6 nigga (Hey)
[02:14.40]Pyrex whipper (Pyrex)
[02:14.33]Louis V slippers, Saint Laurent pistol (Ey)
[02:14.59]Gucci on my pickle, nut right on her nipple (Ugh)
[02:16.41]Young nigga with them M's (Young Nigga), I get disrespectful (Hey)
[02:19.35]Treat y'all all the same (Yah), none of y'all bitches ain't special (Nah)
[02:22.43]Keep your mouth closed, little bitch I might bless you
[02:25.43]RCLyricsBand.Com

Copy LRCEdit LRC

This LRC file may not match your music if the duration is not same, Click Edit LRC above and simply apply an offset (+0.10 sec, -0.10 sec, etc.)

LRC DownloadDownload PDF
Listen this song at
apple music logo spotify music logoamazon music logotidal music logo youtube music logo

Try Our Free Tools

21 Savage New Songs:

red sky

pop ur shit

sneaky

should’ve wore a bonnet

see the real

redrum

red sky

prove it

pop ur sh*t

n.h.i.e.

née-nah

letter to my brudda

just like me

dangerous

dark days

american dream

all of me

Call Me Revenge – Call of Duty: Modern Warfare 3

FAQ:

Who is the singer of "Disrespectful" song?

21 Savage, Offset, Metro Boomin have sung the song "Disrespectful".

Which album is 'Disrespectful' song from?

Without Warning.

In which language is 'Disrespectful' song composed?

'Disrespectful' song is composed in English language.

What is the official duration of 'Disrespectful' song?

The official duration of 'Disrespectful' is 02:40.32.

Can I reupload this LRC file on the internet?

Sorry, you are not allowed to reupload this lrc file on the internet without permision. This is only for your personal use.

Does this lrc file perfectly match with the official song?

Yes, it does most of the time, but sometimes you need to apply an offset using our tool LRC File Maker (i.e: +10.. or -10..).