HomeRequest LRCMobile Application
×

HomeRequest LRCLRC MakerLRC OpenerKorean to Romanized ConverterSRT to LRC ConverterMobile ApplicationWhat is LRC & How to Make it?How to Download LRC file?How to Add Lyrics In Music Players?How to Open LRC file?

Close My Eyes Lyrics Download by 21 Savage - Read, Copy & Download LRC or PDF file

Read, Copy, Download Simple Lyrics LRC file which is music subtitles of Close My Eyes is a English song from the album "Issa Album" and this song is sung by 21 Savage. This synchronized LRC file is created by our stuff using our free tool "LRC Maker" and our provided LRC files are only for the official length of the songs like this song's duration is [04:52.26]. You can also download lyrics here in PDF (.pdf) format.

Song Information
TitleClose My Eyes
Singer/'s21 Savage
AlbumIssa Album
Category21 Savage
LanguageEnglish
Length04:52.26
CreatorJun (LRC Software)
Published2023-10-18 19:59:19
rclyricsband social share button

21 Savage - Close My Eyes Lyrics

[ti:Close My Eyes]
[ar:21 Savage]
[al:Issa Album]
[lang:English]
[length:04:52.26]
[by:Jun]
[re:www.rclyricsband.com]
[ve:v0.0.5]
[00:00.00]
[00:00.39]Lot of shots, 30s on Glock
[00:25.39]
[00:29.35]Put you on fox, put 'em in a casket, yeah
[00:33.15]Pull up on a Banshee, yeah
[00:35.60]Nigga, fuck your handshake, yeah
[00:36.57]I feel like I'm the last real rapper 'cause these niggas weird
[00:39.69]Nah, these niggas queers sippin' Act, Cheers
[00:43.54]In my own lane, nigga, watch where you steer
[00:46.33]Think I got 'em scared, shot 'em in the beard
[00:50.12]That's a chin check, I'm certified everywhere
[00:53.70]Man, I'm certified for real, nigga
[00:55.95]Nah, for real, nigga
[00:57.48]Used to record right on deal, nigga
[00:59.59]Nah, for real, nigga
[01:00.81]Pillow talking get you killed, nigga
[01:02.94]Nah, for real, nigga
[01:04.23]Bronx niggas say I'm ill nigga
[01:06.46]Nah, for real, nigga
[01:07.64]Bought a pawn shop for real, bitch
[01:09.91]Nah, for real, bitch
[01:11.29]Keep my gun cocked for real, bitch
[01:13.34]Nah, for real, bitch
[01:14.65]Nigga, we bond drop for real, bitch
[01:16.78]Nah, for real, bitch
[01:18.15]Cut your lawns off for real, bitch
[01:20.10]Nah, for real, bitch
[01:21.44]I don't wanna go to sleep, I'm way too high, dog
[01:24.92]I can't get no sleep, I swear I'm way too high, dog
[01:28.34]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[01:31.69]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[01:34.95]Peel a hotbox when it's time to ride, dog
[01:38.46]If you froze up last time, you can't ride, dog
[01:42.14]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[01:45.46]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[01:48.87]Molly make ya' jaws lock
[01:51.35]Nah, for real, dog
[01:52.48]This bitch done got me pissed off
[01:54.10]Need a pill, dog
[01:55.55]Tryna make a brick law, we'd be rich, dog
[01:59.70]Tryna make a brick law, we'd be rich, dog
[02:02.67]I bought a 9 and he front a 9, that's a half a brick
[02:06.00]Got a 'Rari nigga in the back still in the 6
[02:08.47]We was young, you was on the swing, I was playin' with sticks
[02:12.91]In the trap, listenin' for the brakes on a Crown Vic
[02:15.85]Hit a muhfuckin' squeak, we gon' hit the cut
[02:20.14]Trickin' niggas in the spot, we gon' stick 'em up
[02:23.41]Fox Five gang, coroner gon' pick 'em up
[02:26.93]Breaking news gang, nigga, put your trigger finger up
[02:30.34]Yeah, all my niggas throwed off
[02:34.10]Drive by, shoot your doors off
[02:37.39]Turn your four door to a coupe, nigga
[02:40.89]Yeah, knock the noodles out your soup, nigga
[02:44.90]Yeah, Zone 6 niggas love to shoot niggas
[02:47.69]Yeah, you heard 'bout it
[02:49.73]Nigga, we ain't worried 'bout ya
[02:51.39]Hang around real shottas, hang around real robbers
[02:54.56]Y'all nigga real killers, pullin' up real yoppas
[02:58.20]I don't wanna go to sleep, I'm way too high, dog
[03:01.70]I can't get no sleep, I swear I'm way too high, dog
[03:04.47]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[03:07.69]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[03:11.11]Peel a hotbox when it's time to ride, dog
[03:14.72]If you froze up last time, you can't ride, dog
[03:18.40]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[03:22.23]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[03:24.77]Go against the gang, that's like suicide, dog
[03:28.37]Go against the gang, that's like suicide, dog
[03:31.83]Walk ups only when I'm shooting a drive, dog
[03:35.33]We woke the neighbors up, at first the street was quiet, dog
[03:38.85]Have you ever did a real homicide, nigga?
[03:41.95]Have you ever made a nigga mama cry, nigga?
[03:45.51]Do or die nigga gotta do or die, nigga
[03:48.78]If you ain't the one doing it, you gon' die, nigga
[03:52.21]Sometimes I look at God and I wonder "why," nigga
[03:55.77]Why my niggas had to be the ones that had to die, nigga
[03:59.30]They killed one, we gon' kill 5, nigga
[04:02.80]Winter time, we gon' set your block on fire, nigga
[04:06.23]Yeah, yeah, like the 4th July, nigga
[04:09.72]Broad day, lettin' them bullets fly, nigga
[04:13.11]Pull up with a stick like I'm Sah, nigga
[04:16.62]Gang gang, dare a nigga to try it, nigga
[04:19.91]I don't wanna go to sleep, I'm way too high, dog
[04:23.80]I can't get no sleep, I swear I'm way too high, dog
[04:26.46]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[04:30.10]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[04:33.30]Peel a hotbox when it's time to ride, dog
[04:36.83]If you froze up last time, you can't ride, dog
[04:40.20]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[04:44.44]I see dead bodies when I close my eyes, dog
[04:47.28]RCLyricsBand.Com

Copy LRCEdit LRC

This LRC file may not match your music if the duration is not same, Click Edit LRC above and simply apply an offset (+0.10 sec, -0.10 sec, etc.)

LRC DownloadDownload PDF
Listen this song at
apple music logo spotify music logoamazon music logotidal music logo youtube music logo

Try Our Free Tools

21 Savage New Songs:

red sky

pop ur shit

sneaky

should’ve wore a bonnet

see the real

redrum

red sky

prove it

pop ur sh*t

n.h.i.e.

née-nah

letter to my brudda

just like me

dangerous

dark days

american dream

all of me

Call Me Revenge – Call of Duty: Modern Warfare 3

FAQ:

Who is the singer of "Close My Eyes" song?

21 Savage have sung the song "Close My Eyes".

Which album is 'Close My Eyes' song from?

Issa Album.

In which language is 'Close My Eyes' song composed?

'Close My Eyes' song is composed in English language.

What is the official duration of 'Close My Eyes' song?

The official duration of 'Close My Eyes' is 04:52.26.

Can I reupload this LRC file on the internet?

Sorry, you are not allowed to reupload this lrc file on the internet without permision. This is only for your personal use.

Does this lrc file perfectly match with the official song?

Yes, it does most of the time, but sometimes you need to apply an offset using our tool LRC File Maker (i.e: +10.. or -10..).